Gimnazjum Nr 1 w Srokowie

Wycieczka do Torunia Drukuj Poleć znajomemu
Redaktor: Beata Beyer
28.05.2018.
   Znalezione obrazy dla zapytania pomnik kopernika torun          W dniach 16-18 maja br.klasy II i III gimnazjum przebywały na wycieczce w Toruniu.

Podróż zaczęliśmy poranną zbiórką na dworcu PKP w Kętrzynie. Do Torunia dotarliśmy w południe i rozgościliśmy się w Hostelu Orange. Następnie poszliśmy na obiad,  potem zwiedzaliśmy starówkę z przewodnikiem, Piernikową Aleję Gwiazd, a następnie byliśmy w Żywym Muzeum Piernika. Wieczór zakończyliśmy przy pięknych, podświetlanych  Fontannach Cosmopolis. Plan drugiego dnia- seans w planetarium pt. „Meteoplaneta” i wizyta w centrum interaktywnym „Geodium”, nieco zakupów w galerii handlowej Plaza, Dom Legend Toruńskich, a wieczorem film pt. „Dzika furia”. Trzeciego dnia byliśmy w Escape Room-ie i wspięliśmy się na wieżę w kościele św. Janów . Tam podziwialiśmy panoramę Torunia oraz największy średniowieczny dzwon Europy- Tuba Dei (7 ton). Wolny czas przeznaczyliśmy na ostatnie zakupy (pierników Uśmiech), zdjęcia przy pomniku Kopernika i lody. Potem tramwajem na dworzec PKP. Do domu wróciliśmy późnym wieczorem, zmęczeni, ale zadowoleni z wycieczki do miasta piernika i Kopernika.

Wycieczka do Torunia Wycieczka do Torunia Wycieczka do Torunia

Zmieniony ( 26.06.2018. )

następny artykuł »
© 2018 Gimnazjum Nr 1 w Srokowie :: Joomla! i Joomla! IE jest Wolnym Oprogramowaniem wydanym na licencji GNU/GPL.